Fotboll

Idag har jag varit i den gamle byn som ligger utanför stan och kollat på när karlar och några tjejer spelat fotboll. Det är en tradition som hålls varje år. Jag var själv med och spelade förra året, men inte i år. Fast när jag stod där och kollade så blev jag väldigt sugen.. Får kanske vara med nästa år istället. På kvällen så är det öltält som gäller, men jag känner mig inte helt hundra så jag får se om jag åker dit en sväng bara. I så fall tar jag med min min partner in crime. Kan ju inte åka dit själv.

Och självklart när man är på såna här grejer så kommer det folk som man undrar, varför? Varför dom kommer över huvudtaget? Men jag tror det är deras livsuppgift, att göra saker som dom inte borde.




Kommentarer
Postat av: Anonym

I wonder why ..

För att spana på fina pojkar kanske ;-)

2010-08-28 @ 19:12:06
URL: http://itsallaboutjenny.blogg.se/
Postat av: C

Antagligen!

2010-08-28 @ 19:13:59
URL: http://thisisc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0